2011. április 13., szerda

Április, óóó szeszélyes április...

Igen, megőrülök ettől az időtől, a hangulatom is vele együtt változik kb, meg attól, ha részeg barátnők felidegesítenek, amikor nagyon nem vágyom rá. Egyébként minden okés, tanulok, mászkálok, próbálom kitalálni, hogy milyen ütemben menjek Győrbe és Pestre a húsvéti kimenőm alkalmával:) Mert ugye Katika is otthon lesz végre, így megnézhetjük egymást kb másfél hónap után.
Node mi is történt mostanság...
Megnéztük a nyulas filmet, nagyon koncentráltam, a poénokat vettem, abszolút sikernek könyvelem el, hogy nem maradtam le David Hasselhoff fergeteges beszólásáról Kitt-el kapcsolatban:) Velem együtt még kb 3 felnőtt nyerített fel a teremben:D Hiába, öregszem...
Node, a hétvége a lényeg ügye, amikor is végre valaki úgy jött látogatóba, hogy találkoztam is vele, avagy jött Teri és lejártuk a lábunkat vele is:) A városnézés már nagyon megy, beszereztem a zsebtérképet is biztos, ami biztos, de nagyon jól is jött, már mindent értek!
Az éjszakai életbe most kevésbé mentünk bele, kiscsoportos iszogatást tartottunk azonban Jürgenlanden, ahol csak kicsit borított ki a kedves csacsirészeg barátosné. Amilyen nagyon jófejnek tűnt először,  mostanra olyan mélyre ásta magát a szememben. Szombat este legszívesebben egy péklapáttal csaptam volna agyon a lányt, de fene a jólneveltségemet nem tettem meg...meg mondjuk péklapát sem nagyon volt kéznél. A részleteket nem taglalnám, a lényeg, hogy mindenki hallgasson ezentúl az anyukája tanácsára: "gyerekem ne igyál annyit!", és hogy mennyit is ne? Annyit, amitől még nagyobb hülyeségeket beszélsz, mint általában, üvegeket, poharakat törsz, és jól elcseszed mások estéjét:) Ez történt, de annyira nem romlott el az este, volt azért pár jó pillanat, meg végül mégis megittunk egy sört a Fluc-ban mielőtt bezárt:)
(miközben ezt írom, Tiger, a vörös cica bekéredzkedett a szekrényembe pihenni...)
A hazafelé út kicsit nehézkes volt, hajnalban még sosem jöttem ide haza, mindig volt jobb opció bent a városban ugye. Nade Terivel ezt is összehoztuk, a buszmegállóban belénk botlott egy magyar lány, szintén au pair:D Nagyon gyorsan megbeszéltük, hogy egyfelé megyünk, ő tudott taxi számot, úgyhogy a metrótól szerencsére már négy keréken közlekedtünk a két pár béna lábunk helyett. Mondjuk amilyen eltökélt szoktam lenni reggel 4 és 5 között, simán felsétáltam volna, csak Terit nem akartam a hátamon cipelni:D
Vasárnap Schönbrunnoztunk, legalábbis megpróbáltuk kicselezni a labirintust. Hát nem ment. Viszont leégett az arcunk (megint), aztán a belvárosban becsatlakozott Jü, meg egy haverinája, velük császkáltunk amíg Terit fel nem raktuk a buszra. Az est zárásaként pedig orbitális sniccelezést rendeztünk jóéjt-sörrel, ahogy illik:D
Azóta a hét nem annyira eseménydús, matekdogára készültünk a kölyökkel, szerintem nem lesz gond, okos a szentem. Ebben az időben viszont nem lehet nagyon semmit csinálni, vagy csak úgy, hogyha minimum 3 évszaknak megfelelő ruházat van rajtad, bár ma kellett a negyedik is, mert havazott(!).
Vasárnap viszont megyünk a családdal Pozsonyba hajóval:) A hétvégét még így fél napnál tovább úgysem töltöttük együtt, de már várom nagyon:)

Itt pedig néhány kép, ebben a galériában a mostani hétvégéről, másikban hétköznapról, meg majd töltögetek még, de nincs annyira sok, majd lesz:) Viszont ezeken széjjel pózerkedtük magunkat, úgyhogy ezzel rendben is vagyunk. (igen, a timestamp rajtuk van, mert béna vagyok...)
https://picasaweb.google.com/madaraszcsilla/201104910?authkey=Gv1sRgCIGfuIyguLi8iwE#

1 megjegyzés: