2011. április 5., kedd

Német tanár per német tanuló per magyar tanár?

Igen, ma számomra is meglepő dolgot cselekedtem, német szövegértési feladatot gyártottam Sonjának aztán ki is javítottam:) Illetve a kérdések utószerkesztésében segített ő is, de jó nagy sikerélményt szereztünk nekem:D Állatokból lassan kiképezve érzem magam.
A gyerek délután igyekezett memorizálni a "hülye" kifejezést, de nehéz szónak találta, úgyhogy szerencsére feledésbe merült:D

Holnap pedig moziba megyünk a 4b osztállyal, a Hop című filmecskére, húsvéti nyuszis, kíváncsi vagyok hogy boldogulok, de azt hiszem egy családi filmet még tán németül is abszolválok.
Viszont itt az alkalom, hogy társalogjak anyukákkal, tanárnénikkel, estébé, amíg vonulunk a tetthelyre, mindemellett pedig nosztalgikus érzés, emlékszem, mikor minket alsósokat még a Kishableányra meg a 101 kiskutyára vittek mozizni ...:)

Ami az elmúlt héten történt, na az nem sok minden volt, tanulgattam, végigcsináltam az egyedülálló anyuka projektet, mert csak a papa volt itthon, mama külföldön konferenciált egész héten. Végülis papa sem volt itthon, mert reggel munkába el, késő este haza, szóval szülőnek maradtam én. Speciel semmi gondom nem volt a dologgal, bár péntek estére, mikor fél éjfélkor Jünek eszébe jutott, hogy menjünk már el egy TU-s buliba, már nem nagyon sikerült kimennem a szobámból, inkább csak aludni akartam úgyhogy ezt skippeltem is:) (meg a Pope of Dope-ot is bizony:( ) Viszont tényleg egész jó volt, most meg is lettem dícsérve, hogy milyen jól elvagyok a gyerekekkel:)

Szombatra viszont összeszedtem magam és felkerekedtünk városnézni Águsz haverjaival, akik a hétvégét Bécsben szándékoztak tölteni. Nagyon ügyesen végigfeküdtünk vagy 3-4 parkot, meg átverekedtük magunkat a turistainvázión a belvárosban. Bár szegények elég fáradtak voltak az előző estétől, azért derekasan viselték sightseeinget és szerencsére végül mindenkiben megmutatkozott a hajlandóság egy kis esti mulatsághoz:)
Azt hiszem a bumm játékkal mostmár sikerült elsajátítanom a 7-es szorzótáblát, bár a 28 és az 56 még egy kicsit mindig összezavar:D Sikerült kiváló hangulatban bejutnunk a Schwedenplatz-ra, hogy aztán lőjünk valami bulit magunknak, amit a pénzért  alkoholszondáztató lányok lecsekkolása után meg is tettünk. Mondanom sem kell, hogy a buli lelke mi voltunk 7-en, mint a gonoszok (Fecónak még mindig 6 a szám:) ), Titi és Ági párbeszédét idézve:
- Elvittem egy osztrák diszkót a hátamon!
- Úgy elvitted, hogy elfért volna ott 4 is! :D
És tényleg, szerintem ahogy eljöttünk onnan, meghalt a buli:D
Másnap regenerálódás, csoportos krumplikás papri főzés, aztán hazabuszozott a kis csapat.
Itt is megköszönöm fiúk-lányok, hogy veletek tölthettem a hétvégét, remélem valaha még lesz rá alkalom, hogy egyet bummozzunk:)

Oh, összefutottam itt felénk a boltban Ashley-vel, az egyik múltkori leánybúcsús csajjal, pont akkor hozta el az ő au pair kölykét suliból, mikor arra jártam:) Valószínűsíthetőleg hétvégére említett egy lakásavató bulit (ha most sikerül megtartani), úgyhogy valami storyt összehozok abból is, már látom előre:)

1 megjegyzés: