2011. március 29., kedd

Költözés és a nagy visszatérés

Átköltöztünk, végre valahára, viszonylag hamar, már rutinból, "csuklóból" megy...szerintem még egy pár ilyen és lenyomjuk a szintidőt 2 óráról másfélre vagy 1-re:)
Jó mókának indult, de eléggé megviselt minden szempontból, leginkább fizikailag, de persze ha elfáradsz, akkor az érzelmi megpróbáltatásokat is kicsit nehezebben viseled, aztán kicsit összeomlasz. Na, valami ilyesmi történt, de másfél nap regeneráció után jelentem kitűnően vagyok, és nagyon jó érzés, hogy hiányoztam a gyerekeknek:)


Ma főztünk, játszottunk, tanultunk, megnéztük a Love actually második felét. A héten kb egyedülálló anyukát játszom, mert mama külföldön van, papa meg sokat dolgozik, de valahogy így könnyebbnek is érzem a helyzetet:) A héten vega kosztot gyártok, most ilyen kedv van, meg Doris amúgy is betartja a böjtöt, szóval mindenki nyer. Sonja meg előszeretettel segít, illetve szeretne, csak nem hagyom neki, hogy mindent feldaraboljon, ami a keze ügyébe kerül, félek, hogy az ujjait sem kímélné:S Viszont nagyon ügyes kevergetésben és a hozzávalók fazékba borogatásában, erre roppantul büszke is a szentem:)
Holnap lehet, hogy megkísérlem a "biciklivel be a városba" projektet, a reggeli bátorságomtól függ. Lehet, hogy csak citybike-ozás lesz belőle, vagy még az sem, félek, hogy nem érnék vissza 4re, meg úgy egyébként sem épségben:D Bármi legyen is a vége, mindenképp beszámolok róla!

Egyébként örültem, hogy láthattam egész sokatokat, és nagyon sajnáltam,  hogy néhányatokat pedig nem, de erre is sort kerítünk majd:) Ha éppen nem költözés kaliberű dolgokkal leszek elfoglalva legközelebb, akkor ígérem klasszisokkal jobb társasággá válok, és nem félálomban beszélgetek majd veletek:D
A családozás volt a legjobb péntek-szombaton, furcsa is volt, hogy két héten belül kétszer megfordultam Győrben, ez úgy egyébként nem gyakori, de nagyon örültem neki, anya, apa, igyekszem ezt rendszeresíteni:)
Valószínű húsvét táján ismét hazalátogatok, addig meg olvasgassatok bőszen:)

3 megjegyzés:

  1. Oh, a költözés Budapestről Budapestre történt, nagy lakásból kicsit kisebbe, de ez nem jelenti azt, hogy kevesebb meló volt vele, sőt!:)

    VálaszTörlés
  2. Ja már így szerdára egészen rendbe jött a gerincsérvem. Szerintem menni fog 2 órán belül is :-D

    VálaszTörlés